KALISTENIKA

Aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym na ćwiczeniach z wykorzystaniem własnej
masy ciała. Kalistenika kształtuje mięśnie, równowagę, zwinność i koordynację. Jest alternatywą dla
siłowni. W naszym klubie na specjalnie przygotowanych konstrukcjach zbudujesz sylwetkę niczym
starożytny Spartanin. Przyjdź i przekonaj się!

 

STREET LIFTING

Jest odmianą Kalisteniki. W odróżnieniu od tradycyjnego street workout, w każdym ćwiczeniu
wykorzystywany jest dodatkowy ciężar w postaci, np. hantli, krążków, kettli.

 

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy zakłada wykonywanie ćwiczeń od razu po sobie. Może być wykonywany przez osoby
zaawansowane, a także początkujących. Prawidłowo wykonany trening obwodowy niesie za sobą
mnóstwo pozytywnych skutków, poprawia wydolność i wytrzymałość, wpływa korzystnie na zdrowie,
obniża poziom cholesterolu. Ponadto w połączeniu z ujemnym bilansem kalorycznym przyczynia się do
redukcji tkanki tłuszczowej..

 

WOMEN POWER

Trening Full Body Workout przeznaczony dla kobiet. Kształtuje sylwetkę i poprawia wydolność
organizmu. Na tym treningu skupiamy się w głównej mierze na modelowaniu pośladków i nóg, górnych
partii ciała i brzucha.

 

 

EMS

 

Metoda oparta na dostarczaniu do mięśni odpowiednio dopasowanych impulsów elektrycznych za
pomocą specjalnego kombinezonu. Ich intensywność i częstotliwość ustawia się tak, by sygnał
elektryczny naśladował naturalne sygnały pochodzące z układu nerwowego. Dzięki temu w mięśniach
powstają dodatkowe skurcze, co w połączeniu z aktywnością fizyczną prowadzi do zwiększenia
efektywności treningu, poprawienia ukrwienia tkanek, polepszenia metabolizmu i spalania większej
liczby kalorii. Metoda EMS jest stosowana również w rehabilitacji jako sposób na zapobieganie atrofii
mięśni u pacjentów o ograniczonych możliwościach ruchowych oraz w leczeniu przewlekłego bólu (na
przykład kręgosłupa). Oprócz tego metodę stymulacji mięśni wykorzystuje się również w celu redukcji
napięć mięśniowych, jako element profilaktyki przeciwzakrzepowej po zabiegach chirurgicznych oraz
podczas leczenia niektórych schorzeń układu krwionośnego związanych z lokalnym niedokrwieniem
poszczególnych partii ciała.

 

 

SPINNING

Jazda na rowerze stacjonarnym jeszcze nigdy wcześniej nie była tak dynamiczna i skuteczna. W czasie
jeden godziny spinningu, bo o nim mowa – można spalić aż 1000 kalorii, ale zalet jest znacznie więcej.
Jazda na rowerze spinningowym w połączeniu z energicznymi ćwiczeniami i muzyką daje niesamowite
efekty. Przede wszystkim naładuje cię pozytywną energią. Spinning to ćwiczenia cardio więc jak już się
pewnie domyśliłeś dzięki niemu zwiększysz wydolność organizmu, a także przyspieszysz odchudzanie.
Spinning poprawia krążenie i usprawnia pracę serca. Doskonale zwalcza tkankę tłuszczową, wzmacnia
mięśnie ramion, klatki piersiowej i ujędrnia całe ciało. Zmniejsza również obwód łydek, ud, bioder i
brzucha. Pierwsze efekty są widoczne bardzo szybko co przyniesie ci dodatkową motywację do
kontynuowania treningu.